Reklamace

Pokud shledáte na zakoupeném zboží vadu, kterou si přejete reklamovat, postupujte dle níže uvedených kroků, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.

1) Klasická reklamace

2) Reklamace dodávky zboží

Neúplná nebo neodpovídající zásilka

V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail info@voidstore.cz nebo na tel. čísle (+420) 222 999 925Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.

Poškozená zásilka nebo poškozené zboží v zásilce

Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.

  • Českou poštou - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • GEISEM - poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 951 277 777

Reklamaci zboží však též můžete zaslat na e-mail info@voidstore.cz nebo přiložit vytištěný reklamační formulář k reklamovanému zboží. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je stejná - Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10.

Reklamace zboží v obchodě Salming Pankrác

V případě reklamace osobně v našem obchodě stačí přinést zboží k nám na prodejnu a reklamaci sepíšete s obsluhou. Pokud si chcete reklamaci na místě urychlit, můžete vyplnit formulář níže a zboží jen zanést na prodejnu.


? Kompletní informace o reklamaci najdete v obchodních podmínkách

TIP: Automatické předvyplnění formuláře údaji z objednávky do svého účtu a v přehledu objednávky klikněte na tlačítko reklamovat. Pro neregistrované objednávky můžete využít přihlášení pomocí čísla objednávky a e-mailu na přehledu objednávky pro neregistrované.

Copyright © 2020 VoidStore.cz

Created by